دیناتویب

این سایت راه اندازی کردم تا مطالب جذابی داشته باشم

چگونه می توانم مطالب خود را برای خوانندگانم جذاب تر کنم؟"

پاسخ دادن به این سؤال ساده نیست - شما احتمالاً افراد دیگری را می شناسید که قادر هستند با هر پستی که منتشر می کنند هزاران سهم ، نظرات و تن ترافیک ایجاد کنند.

راز آنها برای جلب بازدید کنندگان برای خواندن و درگیر کردن پست های وبلاگ خود چیست؟ چگونه آنها این چشم انداز تمایلی را پیدا می کنند که در واقع در سایت خود اقدامی انجام دهند و فرم خود را پر کنند؟

در حالی که "روش" قطعی وجود ندارد ، درسهایی وجود دارد که می توانید یاد بگیرید تا به بهبود عملکرد محتوای خود کمک کنید.

انتشار محتوای ارزشمند و آموزشی یکی از کلیدهای تعامل و تبدیل هدایتهای شما به صورت آنلاین است

اگر هیچ کاری دیگری نکردید ، تصویری را به پست خود اضافه کنید. یک تصویر مربوطه وقتی در مقایسه با تصاویر بدون تصویر ، نظرات شما را 94٪ افزایش می دهد.

اینفوگرافیک زیر به طور خاص در مورد چگونگی فعال کردن خوانندگان ، چشم اندازها و مشتریان خود برای اقدام است. این 21 نکته عملی باعث می شود محتوای شما جذاب تر ، اشتراک پذیر  شود.

نوشتن می تواند روشی شگفت انگیز برای بیان افکار ، ایده ها و احساسات فرد باشد. یک نوشتار شگفت انگیز مطلبی است که اصیل ، معتبر و ساختاری درست دارد. تعداد زیادی از نوشتار وجود دارد که هر روز با هم روبرو می شویم اما فقط تعداد معدودی وجود دارد که می توانند توجه ما را به کلی جلب کنند. با خواندن متن های مختلف نوشتن آنلاین و روی کاغذ ، برخی از خصوصیات متداول را پیدا کرده ام که یک کاغذ را جذاب می کند. برخی از معدود ویژگی هایی را که می تواند به نویسندگان در تهیه یک قطعه قانع کننده برای خوانندگانشان کمک کند ، لیست می کنم .

ترفند جذاب کردن مطالب ، تحلیل مخاطبی است که برای آنها می نویسید. با انجام یک تجزیه و تحلیل جامع از مخاطبان می توانیم آنچه را که در محتوا نگاه می کنند تعیین کنیم. ما می توانیم آن ویژگی های نکات کلیدی در محتوا را اضافه کنیم ، دفعه بعد که پست نوشته شده قبلی خود را می نویسیم یا به روز می کنیم تا جذابیت بیشتری برای مخاطبان هدف ایجاد کند.

تزریق برخی ایده های جالب باعث می شود که نوشته های ما جذاب تر شود این تمایل به حفظ علاقه خواننده در طول مقاله است. برخی از اطلاعات را وارد کنید که متن خسته کننده را روشن می کند حتی اگر دسته بندی آن متعلق به کسل کننده باشد.