دیناتویب

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۵۶ ق.ظ

نحوه کسب درآمد اینترنتی: از کجا و چگونه شروع کنیم

نحوه کسب درآمد اینترنتی: از کجا و چگونه شروع کنیم من می خواهم بلافاصله با یک فرضیه شروع کنم: فکر نکنید کار آسانی است. کسب درآمد آنلاین یک بازی نیست ، حتی یک روند یک شبه هم ندارد. تعداد زیادی پست آنلاین وجود دارد که نوید درآمد آسان را می دهند و باعث می شود همه چیز مانند قدم زدن در پارک باشد که درآمد ساده ، سریع و بدون خطر است.

خوب ، این طور نیست اگر آماده مطالعه هستید ، آنچه را یاد می گیرید به کار بگیرید ، سعی کنید ، اشتباه کنید و اشتباه کنید n. بار ، سپس شما در پست صحیح (یا) هستید.

اما قبل از اینکه به شما بگویم چگونه می توان از طریق اینترنت درآمد کسب کرد و از چه ابزاری می توانید استفاده کنید ، می خواهم کمی بیشتر در مورد من به شما بگویم. من حدود 3 سال پیش وارد دنیای جادویی بازاریابی آنلاین شدم. پیش از این ، من کار دیگری را انجام می دادم که هیچ ارتباطی با این جهان نداشت.

من خودم را درون آن انداختم زیرا این آینده بود و هست. دنیای آنلاین در حرکت ثابت و مداوم است و ادامه یادگیری برای دانستن اخبار و روندهای آینده ضروری است. اولین تأثیر من در نیویورک بود ، جایی که من دانش خود را در مورد چگونگی کار بازاریابی آنلاین و تولید سرب شروع کردم. بعداً ، در ایتالیا ، با شرکت ها و استارتاپ ها همکاری کردم و به مرور زمان چندین پروژه مستقل مرتبط با دنیای آنلاین توسعه دادم.

برخی موفق بوده اند ، دیگران کمتر ، اما ثابت همیشه یکسان بوده است: توانایی کسب درآمد آنلاین و در عین حال داشتن آزادی مالی و لذت بردن از زندگی اما همیشه سخت کار کردن. اگر می خواهید بیشتر در مورد من بخوانید ، به این صفحه مراجعه کنید.

فکر می کنم این کمی از آرزوی همه است. اما واقعا چند نفر حاضرند برای بدست آوردن آن خود را فدا کنند؟ من در مورد ساعتهای بی خواب کار ، تحصیل ، پول سرمایه گذاری شده و شنبه ها و یکشنبه ها برای بهبود ، رشد و یادگیری فدا می کنم .. هر روز. حسن داشتن یا شروع یک تجارت آنلاین این است که می توانید بلافاصله شروع به کار کنید ، در ابتدا هزینه ها نسبتاً کم است و به صورت آنلاین تمام منابع را به صورت رایگان یا پرداختی پیدا خواهید کرد ، لازم است به مکان مورد نظر خود برسید. این وظیفه شما و تصمیم شما این است که بدانید کجا و چگونه می توانید انرژی های خود را هدایت کنید.

خوب ، آیا شما آماده اید که با رازها و شگردهای مربوط به نحوه کسب درآمد آنلاین و شروع به ساخت "امپراتوری" و آزادی مالی خود آشنا شوید؟ بیایید با اصول شروع کنیم ... :-)

کسب درآمد آنلاین جنگل است: به این انگورها ادامه دهید! 🙂
برای توییت کردن کلیک کنید

چگونه می توان به صورت آنلاین درآمد کسب کرد: از کجا شروع کنیم؟
نحوه کسب درآمد آنلاین 1

اگر این اولین بار است که وارد دنیای تجارت آنلاین می شوید ، ضروری است که بفهمید که زمینه برای شما کدام زمینه است. دنیای آنلاین وقتی صحبت از مشاغل و فرصت های کسب درآمد می شود به همان پیچیدگی دنیای آفلاین است. نقش ها و صنایع خاصی وجود دارد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک کاغذ بردارید و احساسات و علایق خود را یادداشت کنید. به طور خلاصه ، شما باید درک کنید که کدام یک از زمینه های متعدد و کدام فعالیت آنلاین برای شما مناسب ترین است. در اینجا چگونگی دور زدن آورده شده است.

سه مبحث مورد علاقه خود را بنویسید و علاقه خاصی به آن داشته باشید
سه موضوعی را که خوب می دانید بنویسید یا حداقل چیزی برای گفتن دارید.
سه حرفه ای را که می خواهید از آن استفاده کنید یا از آنها لذت ببرید ، یادداشت کنید.
سه دلیل که می خواهید یک تجارت آنلاین را شروع کنید ذکر کنید.
پس از تکمیل این لیست ، خود را با چهار لیست خواهید یافت. حال هر لیست را بر اساس اهمیت مرتب کنید و این لیست ها را 1 تا 3 شماره گذاری کنید.

خوب ، اکنون فقط شماره 1 را در هر لیست نحوه کسب درآمد اینترنتی: از کجا و چگونه شروع کنیم انتخاب کنید و در نهایت با یک نقشه مشابه روبرو شوید:

موضوعی که شما بیشتر به آن علاقه دارید
موضوعی که شما بهتر می شناسید و در آن می توانید یک متخصص باشید
کار زندگی شما
رویای زندگی شما
به نظر ساده می رسد اما شما می توانید راه حل همه مشکلات خود را (حداقل در ابتدا) در دست داشته باشید. شما خواهید دانست که چه چیزهایی را بهتر از دیگران می دانید و دوست دارید با زندگی خود چه کنید. عالی نیست؟! 🙂

اکنون همچنین دوست دارید آنچه در آن صفحه نوشته شده می تواند با یک فعالیت آنلاین یا در هر صورت روشی که باعث می شود در وب درآمد کسب کنید مطابقت داشته باشد.

حالا بیایید ببینیم که چگونه می توانید به لطف علایق ، تمایلات ، اشتیاق یا مهارت های خود ، بصورت آنلاین درآمد کسب کنید.

آیا می خواهید آنلاین درآمد کسب کنید؟ دریابید که چگونه و از کجا شروع کنیم
برای توییت کردن کلیک کنید

چگونه می توان به صورت آنلاین درآمد کسب کرد: روش ها
نحوه کسب درآمد آنلاین

همانطور که پیش بینی شده است ، بسیاری از افراد انتظار درآمد آسان را دارند و شما را گمراه می کنند که می توانید طی چند ساعت از طریق اینترنت درآمد کسب کنید. در اینجا ، بیشتر آنچه شما می یابید برای استفاده از آن به روش آمریکایی "مزخرف" است ، این مزخرف است. خوب ، بنابراین راه های کسب درآمد و کسب درآمد آنلاین چیست؟ خیلی زیاد است

من سعی خواهم کرد که آنها را به ساده ترین شکل ممکن توصیف کنم و به تحلیل نقاط ضعف و قوت می پردازم تا بفهمم مناسب ترین گزینه برای شما چیست!

1.BLOGGING
چگونه می توان به صورت آنلاین درآمد کسب کرد - وبلاگ

احتمالاً قبلاً آن را می دانید و قبلاً از آن شنیده اید. وبلاگ نویسی یا داشتن وبلاگ ، نوشتن یا تولید محتوا یکی از ادغام شده ترین و گسترده ترین شکل درآمد آنلاین است. از خود می پرسید "اما چگونه می توان از طریق وبلاگ درآمد کسب کرد؟" در اینجا رمز و راز فاش شد

از جمله راه های کسب درآمد از طریق وبلاگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

محتوای حمایت شده : توانایی دریافت پول برای نوشتن پست برای وبلاگ خود یا شخص دیگر.
مشاوره : با افشای محتوا و معرفی خود به عنوان فردی معتبر در بخش خود ، می توانید برای مشاوره ، حتی از طریق اسکایپ ، توسط خوانندگان وبلاگ خود که می خواهند برخی از موضوعاتی را که با آنها سر و کار دارید تعمیم دهید ، پول دریافت کنید.
نمایش تبلیغات یا بنرها : این تبلیغات کلاسیکی است که در سایت ها ، در نوار کناری (نوار کناری) ، هدر یا پاورقی مشاهده می کنید. با وجود گسترده بودن ، امروز مطمئناً راهی برای شرط بندی با توجه به ترافیک عظیم مورد نیاز برای سود قابل توجهی نیست.
بازاریابی وابسته : یعنی فروش محصولات یا خدمات دیگران و گرفتن کمیسیون. به نظر من این یکی از جالب ترین و سودآورترین روش های کسب درآمد اینترنتی است. این سزاوار یک مطالعه عمیق است و برای این ما بعداً آن را با جزئیات خواهیم دید.
وبینارها یا رویدادها : می توانید به عنوان سخنران دعوت شوید یا خودتان با وبینارهای پولی محتوا تولید کنید. این مورد را بعداً خواهیم دید که یک تجارت آنلاین نیز از وبلاگ نویسی ساده جدا شده است.
فروش محصولات غیرمستقیم : این روش کسب درآمد نیز حاشیه و پتانسیل زیادی دارد. این شامل فروش دانش خود از طریق کتاب های الکترونیکی ، راهنماها ، آموزش ها ، دوره های ویدیویی و موارد دیگر است. بدین ترتیب حاشیه سود بسیار زیاد است. بعداً با جزئیات آن را خواهیم دید.
شما وب لاگ دارید؟ اگر به دنبال نحوه کسب درآمد هستید این پست را بخوانید
برای توییت کردن کلیک کنید

با گفتن این موارد ، می توانید سعی کنید بفهمید که تمایلات شما چیست و ارزیابی اینکه آیا داشتن وبلاگ برای شما مناسب است یا خیر. من به یاد می آورم که یک وبلاگ همیشه "خانه" آنلاین شما خواهد بود و می توانید در آن فعالیت های مختلفی را که به مرور زمان ایجاد خواهید کرد ، بهم آمیخته کنید.

2. بازاریابی مؤثر
چگونه می توان از طریق اینترنت درآمد کسب کرد

همانطور که قبلاً ذکر شد ، یکی از موثرترین راههای کسب درآمد از یک وبلاگ (و نه تنها) از طریق بازاریابی وابسته است . دقیقا چی معنی میده؟

بازاریابی شرکت های وابسته بسیار ساده و در عین حال بسیار مثر است. این شامل تضمین شما برای هر کمیسیون در هر بار خرید شخصی محصولی است که شما پیشنهاد می کنید. می تواند برای تعداد بی نهایت دسته بندی محصولات اعمال شود و کمیسیون ها از کالایی به محصول دیگر متفاوت است.

فرض کنید من عینک آفتابی می فروشم و شما یک وبلاگ یا وب سایتی دارید که با عینک آفتابی سرو کار دارد. شما ، به عنوان شرکت وابسته من ، هر بار که خواننده وبلاگ شما یک عینک آفتابی من خریداری می کند ، کمیسیون دریافت می کنید ، به عنوان مثال 20٪.

از خود خواهید پرسید ، "و چگونه می توان فهمید که عینک از طریق سایت شما خریداری شده است و بنابراین از طریق توصیه شما خریداری شده است؟"

این بسیار ساده است ، و حتی بیشتر از آن است که آنلاین است. هنگامی که تصمیم می گیرید کالایی را برای فروش به عنوان شرکت وابسته تبلیغ کنید ، یک پیوند ردیابی منحصر به فرد خواهید داشت. به شما و سازنده محصول این امکان را می دهد تا روند فروش را کنترل کرده و پورسانت خود را تشخیص دهید.

برای این کار برخی از مکانهای تجاری وجود دارد که در آنها می توانید کالاهایی را برای تبلیغ پیدا کنید یا شرکتهای وابسته ای را برای تبلیغ محصولات خود پیدا کنید. چندتایی این جاست:

ClickBank
زانوکس
تقاطع کمیسیون
ShareASale
همکاران آمازون
اما تعداد بیشتری از شرکت ها طرح وابسته خود را برای فروش محصولات خود آغاز می کنند.

با صحبت از تجربه شخصی خودم ، من در سال 2012 با بازاریابی وابسته کار کردم. اولین محصول وابسته من یک سرویس DNS بود که Netflix را از ایتالیا به زبان انگلیسی تماشا کردم .

کمیسیون ها خوب بودند ، حتی به طور مکرر (یعنی هر ماه برای هر فروش کمیسیون می گرفتم). سپس شروع به آزمایش یکی از بزرگترین شبکه ها ، Amazon Associated کردم.

در اینجا نیز ، کمیسیونها می توانند کم و بیش از 5 تا 10 درصد برای هر فروش داشته باشند. نکته خوب این است که شما می توانید روی تضمین آمازون که باعث افزایش اعتماد به نفس در هنگام خرید می شود ، حساب کنید. من از محصولات الکترونیکی و فناوری به کتاب به محصولات حیوان خانگی رسیدم! خلاصه ، کمی از همه چیز

تنها نکته منفی این است که کمیسیون ها آنقدر زیاد نیستند و در دراز مدت بهتر است محصولات با حاشیه بالاتر تبلیغ شود. بعضی حتی به 70٪ هم می رسند. در این موارد ، حاشیه سود زیاد است و می توانید برای تبلیغ آنها به سرمایه گذاری در تبلیغات فکر کنید. به عنوان مثال فیس بوک یا اینستاگرام.

اگر می خواهید تبلیغات با محصولات بازاریابی وابسته را شروع کنید ، می توانید مانند یک دوره آموزشی "Instagram On Fire" از کالای ایتالیایی شروع کنید ، جایی که توضیح دادم چگونه می توان به لطف اینستاگرام کسب درآمد کرد.

در این صورت می توانید دوره را  ارتقا دهید و 35٪ برای هر فروش دریافت کنید. بد نیست درست است؟

اما در اینجا متوقف نمی شود. من معتقدم که بازاریابی وابسته با گذشت زمان اهمیت و اهمیت بیشتری پیدا می کند. تا به امروز ، شرکت ها معمولاً هزینه هایی را برای تبلیغ محصولات بدون نظارت دقیق بر بازگشت سرمایه در بسیاری از کمپین ها ، به ویژه از طریق تأثیرگذاران ، پرداخت می کنند.

از این رو با بازاریابی وابسته می توان پیگیری کرد که کانالهای خاص تجاری و تبلیغاتی در واقع چقدر مؤثر بوده اند. بنابراین CPA (هزینه هر اقدام / خرید) یا بازاریابی وابسته فقط در صورت فروش واقعی یا تولید سرب (مشتری بالقوه) پاداش را در نظر می گیرد.

همچنین بخوانید -> نحوه تولید آنلاین مشتریان جدید 

من چندین روش بازاریابی وابسته را آزمایش کرده ام و تا به امروز بخشی از درآمد آنلاین من از همین امر ناشی می شود.

ابزار شماره یک که توصیه می کنم برای شروع استفاده کنید (ایمیل و ایجاد صفحات فرود) ClickFunnels است

می توانید به صورت رایگان شروع کنید. و اگر راهنمایی می خواهید ، همین حالا شروع کنید زیرا چیزهای زیادی وجود دارد که شما باید یاد بگیرید

همچنین بخوانید: چگونه می توان از طریق رسانه های اجتماعی درآمد کسب کرد و فروخت 

اگر به دنبال چگونگی کسب درآمد آنلاین هستید ، یک تجارت سودآور است !

آیا بازاریابی وابسته را می شناسید؟ ببینید چرا باید ..
برای توییت کردن کلیک کنید

3. بازاریابی رسانه های اجتماعی
چگونه می توان به صورت آنلاین درآمد کسب کرد - اجتماعی

این روش به نقطه قبلی متصل است اما نه تنها. یا بهتر بگوییم ، چندین روش کسب درآمد که برای کسب درآمد آنلاین توصیف شده اند ، می توانند به طریقی به روش دیگری متصل شوند. در حقیقت ، وبلاگ نویسی و بازاریابی وابسته دست به دست هم می دهند. همین امر می تواند مربوط به بازاریابی وابسته و شبکه های اجتماعی باشد ، یعنی با تبلیغات اجتماعی و صفحات فیس بوک یا اینستاگرام.

من توضیح خواهم داد:

همانطور که قبلا توضیح دادم ، ما می توانیم محصولات وابسته را با کمپین های اجتماعی ، به عنوان مثال فیس بوک ، تبلیغ کنیم. در این صورت ، کاری که ما باید انجام دهیم ایجاد یک کمپین تبلیغاتی پولی برای دستیابی به افراد بالقوه علاقه مند به محصولی است که ما تبلیغ می کنیم.

بدیهی است که ما باید اطمینان حاصل کنیم که سود بیش از هزینه تبلیغات است در غیر این صورت این همه منطقی نخواهد بود ... یا حداقل اگر ما علاوه بر فروش ساده بخواهیم ارتباطات جدیدی نیز ایجاد کنیم حداقل این ممکن است داشته باشد. اما اگر می خواهید اطلاعات بیشتری را در زیر بخوانید ، پست دیگری است.

-> همچنین بخوانید: با تولید نسل جدید مشتریان جدید را بصورت آنلاین ایجاد کنید 

اما درآمد از طریق شبکه های اجتماعی نیز می تواند از طریق تبلیغات از طریق صفحه فن یا صفحه اینستاگرام شما تأمین شود . این بدان معنی است که ما می توانیم یک صفحه فیس بوک یا اینستاگرام را در یک مکان خاص مانند لباس رشد دهیم و می توانیم توسط شرکت های تبلیغاتی یا افراد در صفحه خود تبلیغات را بفروشیم.

این یکی از محبوب ترین روش های کسب درآمد در دنیای بازاریابی آنلاین و تأثیرگذار است ، که در آن تأثیرگذار ، اما همچنین صفحات بدون چهره ، محصولات و خدمات را در ازای پول تبلیغ می کنند. در Instagram On Fire من نیز در این مورد صحبت کردم. برخی از کاربران حتی به لطف یک صفحه ساده در اینستاگرام 20،000 دلار در هفته درآمد دارند.

به این ترتیب ممکن است شما در ایجاد یک تجارت در زمین شخص دیگری که متعلق به فیس بوک است ، ریسک کنید ، اما احتمال کسب درآمد از طریق این روش مطمئناً چشم انداز جالب است. 🙂

چگونه می توانید شروع کنید؟

شروع به ایجاد صفحه ای در مورد موضوعی کنید که به آن علاقه زیادی دارید ، باید با آن کنار بیایید و هر روز محتوا ارسال کنید و محتوای جالب و ارزشمندی برای جامعه خود بسازید. پس از ایجاد می توانید تبلیغات را در صفحه خود مشاهده کنید.

نه تنها این ، در آن مرحله شما همچنین می توانید کمپین های تبلیغاتی را در فیس بوک ایجاد کرده و محصولات وابسته را بفروشید یا مستقیماً محصول خود را بفروشید (در صورت داشتن)

بیایید بگوییم که یک بار مخاطب آسان تر می شود ، زیرا می توانید روی مخاطبی که به کار شما علاقه مند است و بنابراین مایل به خرید از شما است حساب کنید.

در اینجا ما به روش دیگری برای کسب درآمد آنلاین حرکت می کنیم

برنده شدن با صفحه # فیس بوک یا # اینستاگرام امکان پذیر است. بخوان چطور!
برای توییت کردن کلیک کنید

درباره رسانه های اجتماعی ..

بخواهید در SNAPCHAT نظر دهید و چرا جهان بازاریابی رسانه های اجتماعی در حال تغییر است 

4. اطلاعات محصولات ، دوره های آنلاین و سایر محصولات 
چگونه می توان از طریق اینترنت درآمد کسب کرد

پس از تثبیت مخاطب یا موقعیت خود به عنوان یک متخصص در بخش (ex.influencer ، وبلاگ نویسی) ، می توانید در مورد ایجاد infoproducts یا دوره های آنلاین فکر کنید .

سود در مقایسه با تبلیغ محصولات دیگر متخصصان بدون شک است: شما حاشیه سود بیشتری خواهید داشت و می توانید قیمت و هزینه محصول اطلاعاتی خود را تعیین کنید.

اما یک محصول غیرمجاز چیست؟

این یک کتاب الکترونیکی ، PDF ، فیلم یا هر قالب دیجیتالی یا کاغذ دیگری است که در آن اطلاعات جمع آوری می شود. این اطلاعات دانشی است که شما دارید و افراد دیگر نیز ندارند ، به همین دلیل آنها مایل به پرداخت هزینه آن هستند.

می توانید ده ها محصول اطلاعاتی یا دوره های آنلاین در هر موضوع داشته باشید. آیا شما یک متخصص ورزش هستید؟ شما می توانید یک فیلم آموزشی از یک تمرین تهیه کنید. شما استاد هنر هستید؟ می توانید از نحوه ایجاد اثر فیلم تهیه کنید. آیا شما یک متخصص بازاریابی هستید؟ می توانید دوره ای را برای برخی از استراتژی های پیشرفته و غیره ایجاد کنید ...

یکی دیگر از ابزارهای محبوب برای کسب درآمد آنلاین ، از طریق وبینار است. وبینارها چیزی بیش از کنفرانس های ویدئویی نیستند که در آن یک سخنرانی (یک دوره یا آموزش) به صورت زنده نشان داده یا ضبط می شود. بازاریابان مشهور آمریکایی هستند که درآمد زیادی از طریق وبینار کسب می کنند. این مورد لوئیس هاوز است که به لطف پادکست "مدرسه عالی" و وبینار خود ، هفت رقم کسب می کند.

مثال دیگر ایالات متحده که از دوره های آنلاین خود درآمد کسب می کند ، درک هالپرن از "Social Triggers" است. چندین محصول غیرمجاز و فزاینده که ده ها هزار دلار در ماه درآمد کسب می کنند. اگر به دنبال چگونگی کسب درآمد از طریق اینترنت هستید ، محصولات زیرمجموعه راه حل های بسیار خوبی هستند .

هنگامی که مخاطبان خود را ایجاد کردید ، ایجاد یک محصول دیجیتالی متناسب با نیازهای آنها آسان خواهد بود .

بنابراین ایجاد محصولات غیر فواید مزایای بدون شک مانند کاهش هزینه ایجاد و تولید محتوا و سهولت توزیع یک محصول دیجیتالی را به همراه دارد.

بنابراین ما هیچ هزینه ای برای حمل و نقل ، تولید و ذخیره سازی نداریم و به طور بالقوه می توانیم مشتری هایی در سراسر جهان داشته باشیم.

همین مورد در مورد محصولات فیزیکی نیز می تواند صادق باشد. فروشندگان وب از یک حضور آنلاین ساده در شبکه های اجتماعی تا مارک های مد (مانند Chiara Ferragni) یا نرم افزار آغاز شده اند. بدیهی است که وقتی صحبت از ایجاد یک محصول فیزیکی یا یک سرویس آنلاین می شود ، به سختی می توانیم همه این کار را توسط خودمان انجام دهیم.

 

پس بیایید به نکته بعدی برویم. یعنی ایجاد خدمات آنلاین یا استارت آپ 

5. ارائه خدمات یا ایجاد یک Startup
نحوه کسب درآمد آنلاین - استارت آپ

هنگامی که در یک زمینه خاص تجربه دارید می توانید ارائه خدمات مشاوره ای گاه به گاه ، مانند مشاوره تلفنی از طریق اسکایپ یا بر اساس پروژه ، یا می توانید یک شرکت خدماتی مرتبط با دنیای آنلاین ایجاد کنید.

امروزه بسیاری از جوانان کارآفرین وب وجود دارند که بر اساس نیازهایی که اخیراً وجود نداشته اند ، شرکت هایی را ایجاد می کنند. یک مثال می تواند بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، طراحی و توسعه وب ، توسعه برنامه ها و موارد دیگر باشد.

دنیای فناوری ، روش انجام تجارت و بنگاه اقتصادی را متحول کرده است. همچنین بسیاری از استارت آپ های فناوری در ایتالیا در حال ظهور هستند ، حتی برخی با نتایج عالی.

بدیهی است که مدل تجاری با آنچه در نکات قبلی شرح داده شد متفاوت است. در واقع نکاتی که در بالا ذکر شد ، ایجاد استقلال اقتصادی خاصی را به عنوان یک فریلنسر فراهم می کند ، بنابراین از یک منفعت شخصی شروع می شود که می تواند به شکل شرکتی در آید.

انجام تجارت در دنیای فناوری همیشه به درآمد آنلاین مرتبط است اما از آنجا که شامل سرمایه گذاران ، استخدام ها و مدیریت شرکت ها می شود ، تحرک متفاوت خواهد بود.

چه خدماتی را می توانید ارائه دهید یا چه نوع شرکتی را شروع کنید؟

این بستگی به شما و نکته ای دارد که در "از کجا شروع شود". بدیهی است که شما باید در زمینه خدماتی که قصد ارائه آن را دارید مهارت داشته باشید و این نیز ممکن است سالها طول بکشد تا شروع به کار یک شرکت و تجارت کنید.

کل شرکت هایی هستند که از یک برنامه ساده متولد شده اند و میلیون ها دلار در سال درآمد کسب می کنند. این مورد خروج میلیاردر اخیر این شرکت است که بازی معروف "Candy Crash" را ایجاد کرده است . این شرکت King Digital متعلق به Riccardo Zacconi ایتالیایی بود و در حقیقت توسط کمپانی معروف بازی اکتیویژن با مبلغ 5.9 میلیارد دلار به دست آورد!

و فکر کنیم که همه چیز از یک برنامه ساده شروع شده است!

اگر می خواهید در مورد دنیای فناوری و راه اندازی اطلاعات بیشتری کسب کنید ، پیشنهاد می کنم به مصاحبه های من با بنیانگذاران راه اندازی موفق نگاهی بیندازید . آنها به زبان انگلیسی هستند ، اما آسان برای درک 🙂

کدام نوع تجارت آنلاین برای شما بهتر است؟ پیداش کن ..
برای توییت کردن کلیک کنید

چگونه می توان به صورت آنلاین درآمد کسب کرد: نتیجه گیری
این روش های ذکر شده در بالا برای کسب درآمد اینترنتی تنها برخی از راه های استفاده از این روش ها است ، اما امیدوارم که آنها یک دید کلی جالب و ایده های جدید برای تفکر به شما ارائه دهند.

همانطور که در ابتدا ذکر شد ، گرچه شروع یک تجارت آنلاین آسان و ارزان است ، اما این درست است که نمی توان بلافاصله درآمدزایی کرد ، خیلی آسان نیست. شما همیشه باید استراتژی های جدید را مطالعه و آزمایش کنید و ارزیابی کنید که کدام یک بهترین نتیجه را دارند.

به همین دلیل مهم است که مراقب اعداد و کنترل نتایج باشید. فقط از این طریق می توانید بهبود و درک کنید که اشتباه می کنید.

اگر می خواهید در مورد نحوه کسب درآمد آنلاین و سایر راهکارها و نکات مفید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، محتوای جایزه من را در زیر بارگیری کنید. من مرتباً پستهای دیگری را برای شما ارسال می کنم که ممکن است به شما کمک کنند.

حالا نوبت شماست. رئوس مطالبی را که در ابتدا برای شما شرح دادم آماده کنید و شروع به آزمایش یکی از روشهای توصیف شده که به مهارتها و علایق شما نزدیک است.

و اگر می خواهید لطف بزرگی به من کنید ، این پست را به اشتراک بگذارید! همچنین می توانید در Instagram و Snapchat me مرا دنبال کنید

اگر قبلاً این کار را شروع کرده اید ، چگونه پیش می رود؟ چه نتایجی می گیرید؟

https://bit.ly/32Cn4LB

https://www.thewebmate.com/come-fare-soldi-online-dove-e-come-iniziare/

  • حسن رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی